neděle 16. června 2013

Dvacet věcí, které děláme všichni.

-> Tady <-

Tak tedy. A v celém článku mé vyjádření. Zatím jsem si přečetla jen číslo jedna, doufám, že tam nebude nic záludného, na co bych se bála odpovědět. :DDD
1. Otci to přiznám bez problému. "Teprve jsem vstala"  "Cože!?" "No." :D Ježiši, je sobota, ne-li neděle ráno! :DD A samozřejmě, když volá N. tak mě ruší skoro vždy, takže... to prostě jinak nejde no. :D
2. Ofoukáme? Cože? :D Dělám to takhle: Když to spadne, zvednu to a podívám se na to. Pokud nevidím žádnou špínu, sežeru to. Pokud ne, házím do koše.
3. ............. :D :D :D :D Tak to je přesné :DDDD
4. No... nevím... nejsem chlap. Moment? Kabely jako kabelky, nebo co? :D Kabelky nemám... kabelů taky moc nemám. :D
5. Ano. Já třeba musím mít ty knoflíky u noh... Kdyby nějaký můj budoucí partner to měl naopak, a neměli bychom na dvě peřiny, zabila bych ho.
6. Celý den. Pořád.
7. Jak kdy. Nejlepší je, když se rozloučíte, odejte. A "Kurva." :D
8. Jak kdy. o.o z Mekáče ano, tam jsou dobré, mamka je moc neumí, ale když mám ještě hlad, proč ji to nesníst.
9. Nemohu se vyjádřit :( Ale, co vím o jedné osobě - ano, šmíruje se.
10. Ne, protože solnička je moc daleko. Ale u taťky si polívku solím, je to zvyk. On to dělá, tak jsem po něm no, a ještě Maggi :3
11. Já mít brýle, tak by mě to ani utírat nebavilo. Ale, kdybych ty super hadříky měla u sebe, tak to utírám do toho...
12. Ano. A to, že se to nesluší mi je někde.
13. Le škola a "hodila se marod"
14. A né že né ^^" šak jasně, že ne. :D
15. Čtu o.o I když teď už moc ne... ona ta televize je bulvár sám už...
16. Kartáček mi mění mamka. A už dluoho ho neměnila. Koupila nějakej dobrej, co vydrží. :D
17. Vygooglila jsem se bez popudu ostatních snad jednou.
18. Podle toho, ke komu jdu, podle toho, jak moc meškám, podle toho, jakou mám zrovna náladu. Ravikoj bych napsala smsku, že prostě nestíhám, Růži bych napsala, že jsem prostě blbá a zase nestíhám, mamce bych volala "Přijeď pro mě nebo to nestihnu" a nebo "Tak pro mě přijeď, až budu potřebovat hodit dom" ... Mmm.. Vždycky se to na někoho svede.
19. ANOOO!!!! A nejlepší jet do Hornbachu, tam takový ty plochý vozíky, tak tam si sednu a vozí mě :3 A když zrovna vybírají něco, tak se šoupu nohama... jsem tak jezdila mezi regály a čuměla na ty lidi. A nejlepší ty pohledy malých děcek, jak oni vozík nemá. MUHAHAHAHA.
20. Kurva a jak, skáču, nadávám, držím si ten prst i když to nepomáhá.. a jak to přejde, tak jenom "Ááách."


1 komentář: