čtvrtek 1. května 2014

Kuminka udělala sushi. Wow.

Wow... Pořád nedokážu uvěřit, že jsem to fakt zvládla... a myslím si, že dobře... Přemýšlela jsem nad jeho přípravou totiž jen pár dní... A já nejsem vůbec ten typ, co by něco takhle narychlo zvládl udělat... ale nějak jsem to udělala... Nakoupila jsem věci.. pak to nachystala... a sežrala.
Kecy, ještě mi zůstalo.. hooodně. Nejsem ten typ, co by to mohl jít nonstop... :< Ale druhá várka je s více lososem! <3 Protože se to bere do školy :3A prostě... Jsem super! Ano, ano, ano :D

-> pan kuchár!

~o.o~ První várka... moc rýže, málo masa... Jak jsem to já vlastně mohla udělat :D
První várka rour... :D Úplně první jsem dokonce krásně zamotala... Jak říkám... prostě pan kuchár :3

Na talíři :33 Když mi došel jeden balíček lososa (a druhý jsem nechtěla rozdělávat - chytrý kuchár :3), tak jsem sáhla po anglické :3 A i ta byla dobrá ^^ Ale teď jsem si ji zabudla udělat i na druhou várku... Ale je to fajn, protože anglická není tak drahá :') Takže vím, co tam dám příště... a taky chci zkusit avokádo :3 Ale v Bille ho neměli >.<'
A když mi docházela rýže, tak jsem si udělala nigiri :')

Wasabi jsem si nekupovala, bojím se toho :D Sóju jsem si k tomu dávala, ale když její málo, je to o ničem, když je jí moc, je mi blbě... tak já nevím :D A zázvor... zázvor si asi dám na večeři ^^

A zítra potáhnu druhou várku do školy, slíbila jsem to :'3

Problémy při přípravě... Málem jsem tu řýži neuvařila >.<' Kdo měl vědět, že se ta rýže nacucá (ok, asi mě to napadlo, ale nemyslela jsem si, že až tak :D) a potom mi to bude vybublávat a já u toho budu muset furt stát a nazvedávat pokličku, i když se s tou pokličkou nemá hýbat! :D To byly nervy... :D Pak to míchání... >.<' Taková kopa rýže ... :D Páč když jsem to chtěla naměřit, bylo toho málo, tak jsem tam nasypala celej sáček :D ... A díky tomu těch milion porcí... :D

2 komentáře:

  1. Vypadá to zajímavě, přítel mě chtěl na sushi vytáhnout, ale trochu se toho bojím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neboj seee!!! :D
      Je to výborné, zrovna mám rozdělané další na víkend :D Přijede návštěva, tak povinně budou ochutnávat :D

      Vymazat