pátek 16. května 2014

Wolverman \o.o/

Keep calm and love toast
Ňom... Tak zase nějaký článeček...
O selfie, jídle (respektive pití TwT) a tvorbě...
So... http://youtu.be/tXtgU_PeYcs?t=45s Alwaaaays. Akorát bych to měla říkat mamce... Učitelům to je u prdele :D
Takže tu máme tu selfie... z fyziky, myslím... nebo z matiky... už si to nepamatuju :D
Páč je to o ničem fotka, tak bude malá!
A dál tu máme návštěvu Tapi Tea v Avionu! Je super mít v plánu jet do Ostravy a na fb se objeví, že bude sleva! 2 tapíčka + jedno zdarma!!! <3 <3 Mohla bych to pít furt... Můj kokos s jahodovýma gulema, na to nic nemá! <3

Jahodové s jogurtovými koulemi, mléčný ananas s liči koulema
- chutnalo to čudně... mléčný ananas mi nejede >w<
A můj kokos s jahodovými kuličkami~
Ten jahodovej jsem of course vybírala já, abych mohla ochutnat :'3

Keep calm and be Wolverine!
A teď už jenom fotku mého vylepeného plakátku :D Vyblejskla bych ještě jeden, ale neměla jsem kolem něho cestu...

Fotka za všechny prachy - moc líná to oříznout a cokoli jinýho s tím dělat... Jdu pokrčovat v jezení...
a pak budu... pustím si nějaký film s Marvelovým charakterem :33

Bai bai~

Žádné komentáře:

Okomentovat