čtvrtek 22. května 2014

Nasrááááááát.

... A přitom jsem tenhle gif měla na reakci k úplně nčemu jinému... K něčemu debilnímu... aneb... Yeah. Konec TVD :D Aspoň něco funny sem...

Právě teď mě táááákhle bolí moje česky česká kebulka (až zveřejním fotku, pochopíte)... Kurva drát... Proč ta matka musí furt něco mlít i přesto, že mám zacpaný uši, tak silně si na ně tlačím, abych nic neslyšela, že mi asi i to pomohlo k té bolesti... No... Asi na čtvrtý pokud jejího mluvení jsem to zvládla a nemám tušení, co mlela... :3
A díky tomu jsem udělala něco, co jsem vůbec udělat nechtěla...
Ne, chtěla... Ale... Neměla jsem na to... Ale jak mě nasrala, tak jsem to prostě vzala a jeb s tím do koše! \o.o/
A ona se pak ještě zeptá, proč jsem to udělala a co na tom bylo... OMG. Kay. Asi si myslí, že jsem vyhodila něco s ní/od ní/something like this... But not! Ale potřebuju to znova T_T I need it Q_Q Potřebuju vííííííc rámečků na fotky...!!!
Jsem ta vlevo. Yeah.
Jenom zaplňuju článek něčím... hezkým. Protože následuje něco creepy.

Jsem sluníčko... Sluníčko, které skoro každý kreslí s úsměvem... Okay... Teď mám takový že vražedný úsměv...
A sere mě, že nemám kam odejít... Odsud... Jinak bych se sbalila a šla za někým, ale bohužel... A Ťamici a cukrárna jsou moc daleko, navíc budou zavírat... Saaaad... :(

Báj d véj... Jsem smazala tenhle text. :'D Prostě na to kašlu a napíšu to až v tom článku... co bude za nevím kdy... Naštěstí jsem dneska tohle spontánně napsala, takže super, o jeden článek míň. yey.

...
PS (aka edit):
Tak tohle je prej tlustá čára... Z netu. :D

Žádné komentáře:

Okomentovat