pátek 18. dubna 2014

Nový design und... x.x'

1. OMG. Po sto letech se mi zase jednou smazala všechny panely v Mozille... Miliju to... fakt.. A to si už asi čtrnáct dní říkám, že bych si to měla překontrolovat... když už to snad víc jak čtyřikrát vypadalo, že to prostě chcípne a všechno bude v čudeli... ale ne.. Já to odkládám a odkládám.. a pak se to sekne, říkám si.. pohodička, cajk... a najednou se to zaseklo fakt TAK! Nasrat x.x
2. Je fajn koupit bratrovi "sportovní" hračku... Myslela jsem si, že se aspoň nebudu u nudit a bdue to vypadat, že jsem něco chtěla dělat... tak jsem prostě koupila bráchovi něco tak... sice pro dva no... ale tak aspoň když jsem tam si s ním můžu chodit hrát, že jo... Ale malej má něco s nohou >.< Tak příště... Aspoň využije ten druhej dárek - bublifuk ^^ (aneb když to bylo tak levný, proč to nekoupit že...)

3. DESIGN
Všimli jste si, jak se to změnil? :3 Najednou to tu nevypadá tak temně jako kdysi... Divný... Jak se to mohlo stát...
Nuže... Po předešlých úprava a blah blah.. jsem pak nahrála Hughese.. a řekla si.. "OMG tak toho tady chci QuQ Nejlepší ocko u mě na blogu!"
Vy asi na svých monitorech vidíte to "šedý" nebo jaké to je.. okolo Hughesova těla o.o Ale já ho tam nevidím xD Protože můj monitor je přesvětlený a nejde mi to změnit... Prostě... ne >.< Ale asi mě dřív nebo později klepne a já to prostě rozdrbu, že to pak všechno bude krásně žůžový... Sen <3 ... -.-'

Okay. Po úpravách finální podoba ^^
Napřed jsem měla v plánu dizajn vyměnit až při stém článku, ale... měla jsem takovou náladu no... Chtěla jsem zjistit, co to všechno umí a jak moc to můžu upravovat.. že jsem se do toho zažrala... a zpátky bych to nevrátila :'D

4. JÍDLO
Proč jídlo? Protože Kuma o.o
Tenhle týden je ve znamení dobrého jídla... a taky ten minulý... a vlastně celej můj momentální život je ve zmanení dobrého jídla (... okej... to maso co chutnalo jak játra nepočítám) Spame špecialitky <3 Love love love TwT A zítra po sto letech do Mekáče... Moje srdíčko se prostě má má má :D Už to chce jen završit nějakým Bubble Tea a sushi a dortíkem s fondánem... a to by bylo parádní zakončení~ TqT
Jen je škoda, že se prostě do Bubbleology nedostanu >.<
A že se k sushi taky nedostanu...
A že dortík s fondánem záhadně zmizel z Kauflandu...
A taky, že ten super mega ultra nevimcoještě AWESOME burger v Mekáči byl jen sezónní... Prosím, ať to není pravda... Protože to bylo to nejlepší, co jsem tam kdy jedla Q_Q (a to fakt! předčilo to i ty ranní "toastíky")... Protože v tom je brambora! :D

5. E-Bradavice
Si to dávám no :D Mám předměty, co jsem chtěla... Ale Mytologii brzo zruším.. Protože jako sorry, ale nehodlám se nad ničím zamýšlet :D Nějaké dějiny... pche pche pche :D Nečekala jsem, že to bude tak složitý T.T' Takže Adios :D
Plus mě od hranice 5000 bodů (celkových) dělí jen asi 12 bodíčků Q_Q a protože jsou prázdniny, musím se modlit, ať je seženu jinde ty bodíky >.< protože chci tu spešl kartu! :D
Aha... AHA! Dneska se známkovaly vlastně dva úkoly :3 Takže mi přibyly body... Takže OMG! :D Překonala jsem hranice 5000 bodů! :D YES :D

Tak to je skvělé zakončení článku, už stačí jen napsat, že si jdu sežrat svoji Milu, která je velice dobrá ke kávě, ale já ji s ní nikdy neměla, protože kafe nepiju... a prostě... mám se skvěle :D
Bordel nebordel... Mám se skvěle! :D

Edit: Hai hai, změnila jsem Narutík v menu ^^ Protože ten první byl moc velký v originále a zmenšený nevypadal moc k světu :< A video taky brzy změním, jen si musím vzpomenout na tu písničku... Páč... Papa panely... papa všechno... pana paměti...

2 komentáře:

  1. Design je boží :3 A jinak dneska seš moje spřízněná duše, dneska se mi všechno nějak s... štve :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ou máj gát :D ... Včera byl den blbec, dneska byl docela taky >.<'' :D
      Snad to nebude pokračovat v dalších dnech... :D

      Vymazat