čtvrtek 10. dubna 2014

Nejhorší známky všech dob :D

Yeeey.
Nikdy jsem si nemyslela, že jde být taaaaaaaaak špatným studentem...
No... Vypadá to, že jsem se zase podcenila :D I když by to asi mohlo být ještě horší... but.. who cares!
Žádné 4- minus, takže si můžu pískat, zřejm prolezu do druháku! A to je to jediné, co mě zajímá :D
A mamce ten papírek se známkama neukážu... Vím, že je dost tolerantní, ale tentokrát jsem to přepískla... But... I don't care :3
A příští rok budu mít seminář fyziky ._. Kluci musí být strašně hepy, že jsem se k nim napsala >.<' Ale fajn... Prej, že tam bude hoodně počítání -> budu rezignovat...
Jestli se dostanu k maturitě, tak... no nevím xD Můžu být jen ráda, že si autoškolu udělám už před maturitou :'D Protože co vím, je, že autoškolu udělám! Prostě udělám! :D

A jinak, co jsem chtěla... o.o
Jo, chtěla jsem psát ten článek, protože mám čas před Studiem mudlů :D
A... všetko o.o

Zítra to bude tak funny tu první hodinu... xD
Oh o.o Já se vlastně na tu němčinu nemusím učit, když před ní máme biolu o.o' OuO''' DAMN DAMN DAMN ... ZAs na to budu srát :D ... Tak jako tak :'D

Okay... Čas na chemii... Tu se musím učit... >.<

Bai bai~

Žádné komentáře:

Okomentovat