pondělí 31. března 2014

Funny \x.x/

Short red hair TwT
Lan Fan make-up (FMA: Brotherhood)

Jen si pársetkrát kýchnu a vysmrkám se...
A třeba budu schopna psát. :D Yeey.
Vsadím se, že už si doktorka řekla, že když jsem ty dva týdny nepřišla, tak už ta moje "rýmečka" upadla... Ale opak je pravdou!
Ale stejně věřím, že jsem prostě divně nachcípaná a vždycky mě to zkolí po víkendu na zahrádce a já pak su mrtvá týden a pak zase znova a furt... a prostě nikdy nekončící kruh o.o
A zítra si napíšu chemii, kterou umím na jedničku s hvězdičkou... Snad... Pokud nedá moc složitý vzorečky :D A zas mě seřve, že jsem celý papír stihla pokreslit T.T Nemůžu za to xD Asi si vezmu pro jistotu jeden čmárací navíc... Ať ta moje písemka má nějakou úroveň! :D

 Co jsem chtěla psát? :D *aneb asi hodinová pauzička*
*papá jogurtek*

Nemám chuť na delší článek :D

... jdu rozsvítit svíčku xD ... bez hůlky! :D
Le rpg time~ :D

3 komentáře:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Po dlooouhé době přijdu na blog, vidím od tebe komentář, jdu se podívat na tvůj blog a vyděsí mě děsivá příšerka s makeupem na tváři :D Válíš :D
    (judi-k)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "Děsivá příšerka s makeupem na tváři" Q.Q'
      *natahuje ručičku pro peněženku* Tož davaj, davaj :DD

      Vymazat