pondělí 3. března 2014

A tak si "všichni" řekli...

Pes a dívka, které nedokázali zachránit. TwT
... dáme "všechny" hodiny, na které by chtěla jít, na jeden jediný čas!!! .. v jeden jediný den.
OH ANO!!! DĚKUJI!
Na jednu stranu... Ať se to nijak nezmění, aspoň nebudu žít ten druhý život tak moc ._.
E-B. Of course.
Yeeey.
Kuminka je chorá.
A dokonce to může být "špatný" \OuO/ ... což asi nebude... Já přece nebývám nemocná... Leda by se mi tenhle rok fakt nemělo dařit. But... who cares. :D
Je to jedno... :D Ať to bude jakkoli vážný... ze všeho vyplývá - nebudu chodit do školy. So... Jen do toho~ :3

So...
Rekapitulace mých předmětů...
Přeměňování, Kouzelné formule a Kouzelní tvorové - tady jsem už přihlášená, jsou to jediné předměty, které mám ve vyšším ročníku a jsem přesvědčena, že je budu studovat... Na Lektvary jsem líná skládat zkoušky... Bílá magie se mi překrývá právě v to zatracený úterý, takže pápá~ Parapsychologie se nějakým zázračným způsobem ztratila, takže se už nedá studovat... Super, vůbec jsem to nevěděla, poslední hodinu s profkou jsme taky neměli... co se stalo, netuším.. Na Živlovou magii nás nepostoupilo dostatek... A DČAK budu muset studovat znovu, protože jsem se svojí vinou připravila o postup... Keď som blbá, tak som blbá!

Takže seznam toho, co možná budu studovat... jestli na mě vyjde místo.. Budu se přihlašovat hned ve středu v 0:01 :DD Jelikož jsem nemocná, tak nemám problém si to pohlídat, což je pro mě plusko :3

Studium mudlů 99% :3
Alchymie 98% Mám moc velký strach :'D Bude to náročné, jestli se fakt přihlásím :D
DČAK 100%  Když už všechno znám, proč tam jeít znova, že jo. :D
Bylinky 70% Moc se mi tam nechce... U studování Bylinek mi půjde jen o body... a o to, poznat Smajlinu maminku :DD
Drahé kameny 99% Nehnala bych se sem, kdybych už DK neměla taky několikrát vystudované :DD a neučila by to Smajli :D
Věštení ... nemůžu ani udat procenta, protože nemám ráda toho profesora - jenom pocitově... prostě mi nesedí, přijde mi divnej... Stejně jako Věštení samotné :D Proto z toho mám trochu obavy... Taky mi tady půjde jen o body.
Mytologie ... Taky se mi nechtějí psát procenta, ale bylo by to asi lepší, než u Věštení... Myslím, že na Mytologii jsem kdysi k jedné profce chodila... so, proč to nezkusit znova... Půjde mi o body, samozřejmě... A hlavně - profesorka je ze zmijozelu, proto je to better ^^ Určo tam bude zeleno :D

Černá magie 1% Procenta udávám jen proto, že vím moc dobře, že mám z pana profesora hrůzu jako většina studentů... :D Nemám ho ráda, přijde mi moc přísný... Říkala jsem, že někam půjdu jenom kvůli bodům? Opravdu? :D Tak tady to platí několi násobně víckrát. :D

... do prvních ročníků chci jít studovat proto, že mám ráda nevědomost nováčků :3 Baví mě to a... je to fajn. :D

Nom... Článek se mi protáhl, super. :D Můžu jít~

Edit 4.3. v 1:10 hod.: Aaaa!!! Zaplnili mi Bylinky!!! :D A na DČAK a Drahých kamenů zbývají čtyři místa! (ok, na DK 5 :D) OMG!!! :D Bože! Kate! Věř! :D Okamžitě napíšu profesorkám, aby mě daly na pořadníky :DD Jestli mají pořadníky >.> ... a u DČAK to snad bude jednodušší, když už jsem jednou propadla :D

Žádné komentáře:

Okomentovat