pondělí 14. dubna 2014

Protože evidentně nemám co na práci... :D + plakát

Aneb... OMG... Celej týden jsem nesáhla na plakát... a tak to musím dohánět dneska, když se mám učit fyziku... Ktrou jen tak báj d véj umím asina 3% ... pokud vezmu v úvaze, že vypočítat nezvládnu nic... tak na 0,00003% :D Snad to bude stačit na 4------ :D
Proč to, ty vole, děláš x.x
A tohle si myslelo, že by šlo do semináře fyziky. Ale neotevře se... Funny. Ach jo :/ Chtěla jsem udělat klukům radost, že se to možná díky mně otevře, ale furt nás bylo málo... :D A zástupci se nechtělo dělat druhé kolo v zapisování... >.<'

Takže přidávám dnešní veledílo, se kterém jsem hodně spokojená, leč si myslím, že by to šlo uděla ještě trochu líp... Ale nevím jak xD Zkrátka... Když jsem spokojená s plakátem pro ZUŠku, tak je jasný, že jsem ten plakát dělala doma a ne tam.. v těch jejich podmínkách xD


So... Co ještě říct o.o
Pracuju na novém designu... Aneb na bloggeru neumím nastavit čůpr dess, takže to bude zase jednoduché - takže to bude za minutu hotové... haha... Kecy... Obrázek si musím nějaký připravit... Nevím jaký x_x

A to je vše... Jdu žít dál~ rychle otevřu tu fyziku :'3

Mám chuť na ten dobrej Burger z Mekáče x.x' aaaawwww dlouho jsem už nebyla v Meku Q_Q'

Žádné komentáře:

Okomentovat