středa 19. února 2014

No... Jeden horší den mezi ostatními přece nic neznamená ^^

Totáááální flegmatik ve mně se projevil... Seru na všecko... A je mi to u prdele. Jak říkám. Totální flegmatik... :/ A něčemu dalšímu ve mně to zase vadí, že by mi vyliskal, ale. Pak ho ovládne další část, ta líná, která si říká "Přece nebudu kvůli tomuhle zvedat ruku. Co jsem."
A pak je tu fakt, že... aha, moment. V zeměpise ještě tohle pololetí nemám známku. Hups.
Zkrátka. Nic neumím. Zvolila jsem nejhorší variantu - začít se učit dějepis. To, co nemám ráda, to, co mi neleze do hlavy... takže... trololoooo, seru to. Mám to přečtený, hovno vím, jen pár "detailů", které v testu určitě nebudou. Ze zemplu píšeme hned ráno, nemám všechen zápis a myslím, že se mi to všechno plete... Ale co... Nevadí. Nebudu se to učit... Jenže tady můžu propadat, shiiiit. To jsem nedomyslela. Takže zapojím lampičku a budu se holt učit v posteli.
Love it...
A ještě mě vyzkouší z němčiny a moje náalda bude ta tam, že potom ani ten dějepis nebudu mít chuť napsat, ba dokonce si cokoli vymyslet, jen abych neodevzdala prázdný papír...
Ale co mě může těšit je fakt, že máme pět hodin, konečně uvidím svoji slohovku... a... tak. x.x
Jéééééj... Tohle bude ještě náročný týden, jojo... Upe to vidím... Zítra by tu něco mělo chytnout, nebo něco většího se rozbije, protože každý den se mi něco stane. Jen dnešek byl výjimkou, to se stalo něco sklince - a uklidila jsem ty střepy dobře, ještě jsem se na nich nenapíchla. Uf... :D Rozbíjím sebe a rozbíjím vše okolo mě. Jsem super.

Nuže.
Srát na školu.
Srát na všechno a všechny \o.o/
Poznámka: Jídlo do kolonky "všechno" nepatří samozřejmě. Až tak strašné to se mnou není... že bych na něj zapomněla... mmm... to by nešlo... nene...

Jinak... Dokončila jsem ve škole malbu..... Michaela z Vsauce... :< Je mi líto, že se to tolik nepodobá... Je mi líto toho debilního pozadí.... chjo. Je mi líto, že se neumím držet předlohy...
Ani ta zelená nevypadá správně zeleně.... :D
Míchat něco ve školních podmínkách...
Co jsem XD
Ale přesto myslím, že jsem to zachránila dost dobře... a to jsem u toho sledovala yaoi~ jsem prostě dobrá. Zvládám všechno. Typická baba. Chjo. Ale učit se neumím... \o.o/ Jéééj~ Takže si nasadím unicorní hadry a... alou na duhu \o.o/ Yeeeey...

x.x

No nic.
Pár pětek člověka nezabije. A už vůbec ne, když vždy z jiného předmětu... Takže cajk.
Moje duše může být klidná. Aspoň z tohoto důvodu...
Chjo. Nasrat. :D Jsem klidná... Jenom bych se potřebovala seřvat .__.

Oya.

Žádné komentáře:

Okomentovat