úterý 11. února 2014

Daaaamn. ^o.o^

Tak jsem se rozhodla, že po sto letech onemocním. Tenhle rok (hlavně školní :D) si prostě vyberu všechno špatný a budu doufat, že se to bude jen zlepšovat... Ach... Proč se musím tak rozbíjet zrovna já :D
Und. Více k Edwardovi... :3 To je důležité, vždycky! :D

Kyuu~ Po dlouhé době koukat na FMA... Awesome :33 Ale nemám to furt dokoukaný... Díky přislíbenýmu dni se mi na to vůbec koukat nechce.. A taky možná proto, že jsem se aktivně hnala po spoileru, jak to dopadne - ne, že by to nebylo jisté :D Ale vědět to na 100% je... no... Super :D Nejvíc mě prostě odrazuje to, že do konce anime je cca 13 dílů... a oni už mají tu závěrečnou bitvu... Je mi tak nějak jasné, že pár posledních dílů bude v budoucnosti (aspoň to tak tuším díky spoileru, který jsem si omylem rozklikla na yt, páč jsem něco hledala T.T Baaakaaa~ Ten spoiler mi fakt mohl ujít, ale nevadí ~o.o~)

A jinak... Stavím ._. Na minecraftu >.< Nemůžu za to, že už znám ty paintballový arény nazpaměť a prostě potřebuju nové... Ovšem... Nějak nejsem spokojená, páč jsem si je stavěla sama :DD No nevadí...

A celý dny spím strašně dlouho.. I přes den si chodím lehnout (ne, že bych to nebylo normální, ale teď je to fakt každý den Q.Q')

Stejně to je na hovno. Onemocnět. Když je tak důležité být ve škole. :DD (Ne, není to důležité, jen pro pokoj v mojí duši jsem chtěla být u toho, až mě bude dějepisářka chválit za můj - snad dobře napsaný :DD - testíček... Protože já to uměla! A nezasloužím si nic horšího než tři! :D ... ale uvítám všechno kromě pětky samozřejmě :'D)

Co ještě o.o
Žiju na Pentatonixu, nevím proč.. pořád :DD A nebo na Fullmetal Alchemist OST... Esil se tomu tak dá říkat O.O prostě nějaký písničky... Bratja :3 Motherland~ Aaah :33 A ještě pár...

A čumím na olympiádu... Podle mě už je fakt dost divný, když si zapnu telku.. a tam záznam... a já to viděla živě... x.x Ale je to fajn, aspoň se dá na něco dívat... Stejně... Já bych prostě i na zimní hry dala plavání.. Vždyť není tak těžké závodit na nějaké plovárně >.> Klidně bych jim tam i nasypala led, aby to bylo více zimní O.O ... Zimní hry mě prostě nebaví. :D A letní mě bavit taky nebudou. :DD Zimní sleduju kvůli Martině Sáblíkové... a bruslení obecně o.o A na letních budu sledovat všechno s plaváním. (to asi ale nebudu mít už chuť :D)

Aaaa, mooc dlouhý článek o.o'
Torii~
So. Have a nice day o.o/
Baaaii~ ^.^

PS: Jo, buď hluchnu... :D A nebo prostě... potřebuju několikaznásobně zvýšit zvuk na sluchátkách ToT A nebo bych mohla vyměnit sluchátka o.o' So lazy~ ... budu trpět s tichou hudbou... (Aaach, jsem hluchá po otci :D)

Žádné komentáře:

Okomentovat