pátek 14. února 2014

Kašlu na to! Valentýnky jenom na blog! :D

Nuže. :D Jak tomu bývá, moje plány krachujou vždy, kdy se naskytne příležitost. :D Nevadí \o.o/ Who cares...... :DD
Kvůli určité anonymitě, kterou Nomísek má... :D jsem byla nucena (ok, neptala jsem se... vybrala jsem fotku, za kterou by mě prostě zabila :D Gomeeen~) použít menší filtr. :D
~o.o~

 Chtěla bych tam umět udělat krásné růžičky, nejlíp i hooodně moc lístků ze Sakur, aby to bylo prostě the best... ale.. moc líná... a nechtělo se mi hledat obrázky (jo, to už jsem vlastně říkala...)... O:)


Kyuu~


Dobrou noc \o.o/ :D *tak brzo :D*

4 komentáře:

  1. nyu ^^ moje mala sestricka *pats*

    OdpovědětVymazat
  2. Aaaaw, škoda, že jsem si toho nevšimla včera! Ale i tak, krásného valentýna, víš, že já tebe taky <3

    OdpovědětVymazat