neděle 2. února 2014

Ani automail to nezpraví~

Dokoukat FMA Brotherhood? :33 Why not~ To mi to ale trvalo o.o
... A ještě dýl jsem nenapsala článek ToT Nieje čas... yey.
O čem psát \o.o/
Třeba o tom, jak mě sere, že mi byla zabavena moje klávesnice a já teď musím žít s touhle shitkou... ._. Thanks.
Ale čím více se blíží večer tím více se blíží návrat klávesničky :3 ... článek mám rozepsaný už asi od jedné hodiny v noci... (to jsem měla hotový jen nadpis a vloženou gifku, ale nevadí :D)
Jen jsem chtěla na blog hodit automail~

A jelikož jsem líný člověk, hodím sem to co mám na fb :D
So i tady dodám, je to na špatné - levé - ruce... Edík totiž nemá pravačku... Ale protože to byl první pokus, hodila jsem to na levačku :3
Yeeey, do this there! :D

Mmm.. a víc asi nic... o.o

Oya. o.o/

Žádné komentáře:

Okomentovat