středa 3. července 2013

První E-B rok je za mnou :)

A kolikrát už jsem ten první rok zažila. :D Ale tohle je naposledy... naposledy na dlouho dobu... :D
Tak si to shrneme :3


Kate Smith
Zmijozel
Ale co... Můj úžasný profil na konci roku :)
Příští rok těch pochval musí být víc. :D
Za level HP1 se "stydím", ale já
zapominala chodit v devět na EB
a čekat... plus mi nikdo neradil. -.-

Ten pocit... když jste sami ve škole...
A pronásleduje vás Norrisová o.o

Prošla jsem myslím ze všech předmětů :3

Těším se na druhák... Oh o.o Já budu ve druháku stejně jako na gymplu o.o To bych teda neměla projít... a až další EB rok projít do třeťáku O.O Jenže... na EB je sedm ročníků, plus osmý "maturitní" :D - NKÚ of course.. :D Takže.. mi to tak pěkně vyjde do maturity. A sakra o.o

Nemám co víc napsat... :D
Bai bai ^^

Žádné komentáře:

Okomentovat