úterý 2. července 2013

Holidays! Yeah!

To nejlepší pro studenty. To nejepší pro učitele.
To nejhorší pro babičky malých otravných vnoučat. :D
Ale v dnešní době už asi ti malí spratci sedí u počítače...



Opravdový středoškolský život. Haha. Jsem na šestiletém gymplu :( Nikdy nezažiju rozlučák v devítce, třídní tričko, přijímačky na střední... je toho moc :( Ale mně to ani nevadí. Myslím, že aspoň kvůli tomu nejsem tak smutná.
Ale.
Kdybych šla na čtyřletý gympl... Nebyla bych na tom tak, jako teď. Neposlouchala bych tu debilní písničku, nemusela bych mít hlavu v pejru, možná bych pila o.o Ach, to ne :D Až tak špatně bych na tom nebyla. Jenom bych měla třídní tričko. Nic víc. A... Neudělala přijímačky na gympl... Ale to je jenom taková malá třešnička na dortu. :D

Prvák jsem zvládla. Řekla bych bravurně na to, že jsem se zachránila před jednou čtyřkou, přesto ale dostala čtyřku z dějepisu. Nejhorší na tomhle je... že jsem se z pololetního vysvědčení dost zhoršila... :( Což nasere. Když už se to píše na výšku.
Něco s tím udělám. Nejen kvůli sobě. Ale i kvůli tomu, že někomu musím dokázat, že když se chce, tak to jde. Ale... myslím, že to s pár novými učiteli. Sakra, s několika novými učiteli půjde dost těžko... Kumi, musíš se snažit! Jak řekla chemikářka, my to dáme! A já jsem plná sebevědomí takže si věřím! Dokud nedostanu první pětku.
Co takhle se vsadit. Bude to napřed dědepis nebo chemie? V biole se nesázím, tam nám zůstane ta samá učitelka a s ní prostě v testech nemůžu dostat nic jiného než čtyři. :D Jsem cajk :D

Zásadní informace posledních dní... asi dvou týdnů...
Začala jsem sledovat Upíří deníky. Jea, really o.o A jsem u čtvrté série :'D do konce týdne to mám shlédnuté :'D Why not :D *hledá nějak dobrý gif, ale...*
Bromance...
Ale poslední dobou to mezi nimi upadá o.o
No, jestli se ještě budou někdy bavit, tak klobouk dolů :D



Jakožto správná zažrankyně.. Jsem ujela na Damonovi o.o QuQ
Co dál...
Už několik dní přemýšlím nad povídkou... Ale vůbec nevím, jakou zápletku vymyslet... Mám třeba nějaký scénky v hlavě... TwT Ale... Ale. :D Nedokážu to zasadit do děje... k něčemu se zápletkou. A spíše bych chtěla napsat něco se špatným koncem. A to nesmím. :D

Takže...
Ještě jsem se chtěla zmínit o ukončení E-B roku... ale článek už je dost dlouhý, takže někdy jindy :) Ale... dobrý, neskončili jsme poslední, just třetí :'D why not... :D

Zítra si to pustím pěkně od nuly abych věděla, kolik jsem toho naposlouchala... Dnes si myslím... že takovou hodinku... :D

PS: Jejda, už je "zítřek" :D Sakra. Jdu si ještě pro džusík a půjdu spát ^w^

Žádné komentáře:

Okomentovat