středa 3. července 2013

STO otázeček... Prázdninová nuda mě mění v něco strašného o.o :D




1. Jméno: Katie ^^
2. Vaše nálada?: Mmm… v pohodě :D Cítím se.. unaveně o.o vzhledem k času :D
3. Kolik je hodin?: 23:53
4. Narozeniny: 28. prosince

5. Jméno tvých rodičů: Katka a Milan
6. V kolika letech tě měli rodiče: asi… mamka: 26? o.o
7. Kolik měříš: asi 164?
8. Tvoje číslo boty: 39
9. Styl oblečení: Normální, ale mám ráda nošení košil… ale jsem moc líná je nosit… A nejsem typ, který by v obchodě šel přímo po tomhle.. takže obvykle koupím něco normiš.. a když se mi něco opravdu líbí, tak už to mám zakázané, páč mám milion něčeho jiného :/
10. Barvy: fialová, černá… možná… oranžová… :D
11. Filmy: Harry Potter, Surfaři, Avegres, Iron Man, Spiderman, Push… atp.
12. Seriály: Kriminálky, House, Mentalista… a v posledních dne Upíří deníky :D
13. Telenovely: Noup.
14. Hudební interpreti: Mmm… J-pop … :D Marpo… Nemám štýl. :D
15. Typ bot: tenisky :D
16. Písničky: Pink fluffy unicors dancing on rainbows :D
17. Herci: Robert Downey Jr, Ian Somerhalder, Johnny Depp, Ondra Sokol ^^“
18. Herečky: Helena Bonham Carter…
19. TV postava: Damon Salvatore
20. Kytka: Karafiát ^^
21. Politická strana: idk o.o
22. Číslo: 3, 8, 12, 13
23. Roční období: Jaro, ne moc horké léto, teplý podzim, teplá zima :D
24. Počasí: tak akorát
25. Pití: džus :D
26. Jídlo: pizza, krupice, špagety, palačinky se zmrzlinou…

VOLBY:
27. Matika-čeština: Spíše matika o.o Protože v češtiny jsou dějiny o.o :D
28. Techno-Tekkno: ???
29. Růžová-černá: černá
30. Moře-hory: moře
31. Kočka-pes: Dastík ^^ A potom kočky.
32. Velkoměsto-vesnice: Maloměsto :D Nebo vesnice.. ale blízko velkoměsta ;)
33. Cola-Pepsi: Nepiju ani jedno :)
34. Láska-přátelství: Tak kdybych to měla rozhodnout u někoho… tak asi láska... ale jinak stačí přátelství… ale nechci se užírat Q.Q
35. Čokoláda-želé: čokoláda
36. Jeden nejlepší kamarád-více dobrých přátel: více dobrých přátel…
37. Televize-počítač: počítač
38. Activia-Yoplait: idk o.o nejím :D vlastně jo, Activii jsem někdy měla o.o ale kdo by to jedl kvůli hubnutí :‘D Jogurt jako jogurt :D
39. Pastelky-fixy: fixy :3
40. Horory-komedie: Spíše komedie, horory mě samotnou nebaví, ale když se na to dívám s někým, tak u toho usínám… :D
41. Kreslení-čtení: kreslení, ale čtení knížek Robert B. Parkera :3
42. Pop-metal: Pop
43. Lide.cz nebo Xchat: Fejs.
44. Afrika-Asie: Asie

OTÁZKY
45. Jaký hudební styl je vám nejblíž?: asi pop
46. Kterou písničku by jste zvolili jako českou hymnu? o.o nechce se mi přemýšlet.
47. Záleží vám na názoru ostatních? Trochu
48. Nosíte náramky a řetízky? Když je to nutné :D a pokud ho chci zrovna ukazovat. Ale jo, budu… nosit náramky GoGoManTV a Minecraft :DD A řetízek nosím nějaký přívěsek s Jing Jang :)
49. Spíte s plyšákem? Mám v posteli… Objímám, když jsem v prdeli -.- … :D
50. Který film vás rozbrečí? Já nevím :D Docela si pobrečím u kdejakých volovin, ale Titanic fakt ne o.o Ale u TVD jsem brečela, brečím, budu brečet, bez tak :‘D Všechno je to tak dojemný… :DD
51. Věříš české policii?: Jakžtakž o.o
52. Úchylky? Idk o.o
53. Závislosti: Kousání nehtů T.T, hraní si s vlasy, neuklízení :DDD
54. Umíte tančit? Jelikož jsem nechodila do tanečních, odmítám tam chodit a nechci se to naučit… Ne, neumím.
55. V kolika letech byla vaše 1. pusa? Ok, pusa normální, jako třeba dětská láska? o.o jak se ten malej kluk jmenoval.. Myslím… O.O Myslím, že to byl Peťa, bylo to v parku a bylo to někde na fotce a já vypadala úžasně :3 :DD
56. Umíte hrát na nějaký nástroj? Flétna, něco na klavír, ale jen jednou rukou :D
57. Věříte v magii? Maybe o.o
58. Věříte v osud? Spíše ano… A doufám, že se stane to, co chci. Kéž by. :D Věřím, že to, co se děje, se má dít.
59. Spoléháte na náhody? Náhody mě obvykle dokážou pěkně nasrat.
60. Jak dlouho vydržel váš nejdelší vztah? Haha. :D
61. Kdyby jste mohli být někdo jiný, kdo by to byl? Tony Stark! :D
62. Čeho se bojíte? Asi se bojím samoty… Takové, že nebudu mít počítač, televizi, mobil, nikoho, nic… ani Pink fluffy unicorns dancing on rainbows o.o
63. Máte rádi adrenalin? Trochu.
64. Věříte na posmrtný život? Trochu. :D Mám „teorii“, že když umřu, tenhle svět skončí… a já se narodím třeba jako Rozparovač, nebo jako Komenský… prostě… tohle je alternativní svět… Nevím, jak to nazvat…
65. Věříte v Boha? Chodila jsem do kostele, na mše… ale… myslím, že jsem nikdy ve skutečnosti nevěřila. Chodila jsem i do náboženství… ale… nevěřila jsem. Nevěřím. Když něco chci, musím se o to zasloužit sama… :/ A nebo se nějak snažit :D
66. Chtěli by jste žít v jiné době? Chci být Rozparovač! :D … spíše ne.
67. Zakládáte si na vzhledu? Zakládám si na vlasech. :D Trochu. Ale pořád ne tak, jak všechno ostatní holky ve třídě. Já je jenom chci mít dobře nabarvené, vždy umyté, nedokázala bych – ok, bylo by mi strašně, kdybych šla do školy s mastnými vlasy… nemám ráda ten pocit, že je mám mastné a všichni to vidí. Já se za to stydím. A upřímně nechápu, jak někdo nemůže mít čas si krátké vlasy umýt.. je to na pět minut.. Kór, když je to zrovna někdo, kdo těch vlasů moc nemá… -.-
68. Riskovali by jste život? Určitě ne za toho, kdo to psal… protože za tu gramatiku bych spíše zabila. Možná… bych pro někoho život riskovala… Ale… asi jen v případě, kdy bych měla nějakou jistotu, že to přežiju a nic se mi nestane… Přece jen… Můj pud sebezáchovy by mi nedovolil pro někoho umřít, i kdybych to chtěla sebevíc…
69. Jste pomstychtiví? Určitě ano! Ale nejsem na pomsty.. radši jen pomlouvám.. a tak :D
70. Jste teď zamilovaní? Ano T.T
71. Byli jste někdy na táboře? Jop-éj.
72. Vaše největší lež? Nevím o.o řekla jsem jich hodně, ale největší… nevím :D
73. Kdo je váš nejlepší kamarád? Můj dobrý kamarád… nebo… dobrý přítel… nevím. Asi Lover. :D Bavíme se o takových věcec, že to ani není možné :D
74. Baví vás škola? Až na pár předmětů… jop.
75. Co jste kdy komu záviděli? Prachy, prachy… :D Jídlo, já nevím, hadry, takovou.. otevřenost, nebo prostě sebevědomí v určitých situacích – já mám ego, ale neumím s ním v určitých situacích zacházet, protože jsem hodná :D … a… i když je to divné to psát, lásku. O.o Bylo to tady před m ou odpovědí, tak to chci taky zmínit, jinak bych to asi nenapsala… ><
76. Řídíte se módou? Noup. Já módu na tuhle dobu vymyslela už tak před dvěma roky, kdy se oblečení s mými nápady nedalo sehnat, ale najednou, teraz o.o :D Osud! :D
77. Jaký používáte parfém? Dostala jsem něco od strejdy… nevím co to je, je to spíše jen voňavka… a používám to málokdy.. není čas a nic pro mě xD
78. Jakou značku jídla preferujete? „Dobré“, „K jídlu“
79. Co vás dokáže rozhodit? Lidká demence! :D Pětka z testu, když si ji nezasloužíte… :D Nebo čtyřka z testu, když všichni měli jedničky nebo dvojky, protože znali otázky. A vy jako jeidná na to serete, protože je to za prvé test na A, B, C, D odpovědi… za druhé… se na to nemusím učit, když je to na a, b, c, d, ne? :D A určitě mě strašně rozhodilo něco v poslední době, do čeho nejvíce zapadá i okamžik, kdy jsem zjistila, že fakt odchází o.o Opravdu, jde na jinou školu… WHY! Q_Q Nikdy nebude tolik gifů ani fotek, abychom si spolu mohly psát donekonečna o.o
80. Co chcete v životě dokázat? Udělat řidičák, odmaturovat, dostat se na výšku, vystudovat výšku, vybrat si dobrou školu… pokud se teda nerozhodnu ještě jinak, než, že chci být učitelka. :D
81. Jste puntičkáři? Spíše ne…
82. Plánujete dopředu? Ani ne. Jen rozmýšlím nad alternativami, co by se mohlo stát, ale pak si uvědomím, že je to blbost, to se nikdy nestane.
83. Jste "citlivky" nebo "drsňáci"? Spíše „citlivka“…
84. Dokázali byste strávit celý život s jedním člověkem? Jestli jako „ve vztahu“, tak určitě. Ale abych třeba celý život mohla mluvit jen s jedním člověkem a nikým jiným, tak to by mě teda rychle odvezli o.o (pokud by mě našli o.o :D)
85. Jak jste na tom s inteligencí? Vcelku fajně. :D
86. Máte rádi děti? Úplně malinké, když to neřve, nemluví, spí, prdí, nic nedělá, ano. Jakmile to začne růst, chodit, prát se, mluvit, řvát – je to to nejhorší. Jakmile to na vás začne žalovat, je to v prdeli. :D Tak mě napadá… Jestli někdy macecha říkala ne-bratrovi, aby jí řekl, co jsem mu dělala o.o Ale no tak! Dělám jenom to, co taťka! Když neposlouchá, tak mu jednu lisknu! Why not… -.- Je malej, zapomene na to. Já taky zapomněla…
87. Koho ze slavných nenávidíte? Nevím, nemám přehled. Asi tu naši krávu u nás na škole :‘DD
88. Pochybujete o ostatních? Podle toho, co zrovna dělaj. :D
89. Měli jste někdy depresi? Myslím, že jo. Probrečela jsem hodně večerů, než jsem si řekla, že se to nepovede. Potom se ukázalo, že se to povedlo. Ale… Už nebrečím. Nemá to cenu.

BUDOUCNOST
90. Moje vysněná dovolená by byla: Zase v Chorvatsku, na tom samém místě, už potřetí… A tentokrát na hřbitově strávit více času, pokusit se dostat do toho „kostela“ s obrovskou rakví. Zajímalo by mě, co uvnitř ní je… Bylo by to pěkné místo na natáčení Upířích deníků o.o Mohl by tam být nějaký veliký upír… Skvělé místo pro Klause, kdyby ho už ale neobjevili o.o
92. Můj vysněný partner by měl být.... Popsat to sem, tak se jdu zabít. Musím ho mít prostě ráda… To mi stačí… Dokážu překousnout fakt, že má pár nedostatků, ale já ho mám ráda o.o A ty nedostatky bych třeba zvládla odnaučit o.o Ale nechtělo by se mi, takže bych prost ěmusela mít ráda. Ach, co to melu. :/
91. Můj největší sen je... Ňuf :3
93. Moje ideální rande by bylo…. Nemám představu o.o Ok, nějakou představu mám, ale… proč to sem psát :‘3
94. Kdybych si měl/a na opuštěný ostrov vzít jednu jedinou věc, byl/a/o by to…. Ve škole jsem odpověděla, že počítač. A v podstatě jsem s počítačem byla jediná. Hodně lidí chtělo mobil. Na co mobil, když tam nebude signál. Hodně lidí chtělo nůž… V ten moment jsem si uvědomila, že já v halv ěměla ten malej ostrůvek v průměru asi dva metry, na něm jedna palma… ale on to klidně může být ostrov jako kráva. Pak už chápu, proč ten nůž chtěli. Tak já chci rovnou diamantovej meč.
95. ….a jednoho člověka?.... Tak to je jasné, pokud by to nevadilo… :3 Tak bych si vzala ji… a pokud by to vadilo, řekla bych Nomíkoj o.o
96. Děti plánuju ...  Em… Ne, neplánuju o.o
97. Vaše nálada teď? Jsem asi zase docela zmatená :‘D Ale jsem unavenější…
98. Kolik je hodin? 0:41
99. Co půjdete dělat až dopíšete tento dotazník? Na fejs. A potom spát.
100. Na co myslíte? *<- lisk za to CO* To se neříká… Ale proč nenaznačit… :‘) http://data.whicdn.com/images/63718059/large.gif

Žádné komentáře:

Okomentovat