pondělí 12. srpna 2013

Krátce po osmé \o.o/ Nenávidím to :D

\o.o/
Včera... dobrá nálada, dvojitá dobrá nálada :D

To, že jsem měla jít k zubaři, mi včera... vůbec nedocházelo xD Ani dneska ráno v posteli ne... ale jak jsem šla do koupelny... Tak to začalo :DD Totální hysterie :'D Ale! Ta pravá hysterie teprve začne :'D
Není nic lepšího, než si v klidu pobrečet u zubaře, navíc si můžu brečet dlouho... Snad... Jestli mamka nebude tak rychle jak já... Ale ne, zubař mi bude chtít zase dávat pryč tu špínu, co se tam prostě dělá \o.o/ :DDD Jak vytáhl minule nějakou tu elektrickou kravinu, a já takový strach v očích \o.o/ Proboha...  Jsem tak strašný pacient :'D Líbilo by se mi jen na odběrech krve - protože krev - kdyby mi u toho tu krev nebrali ^____________^ Háhá o.o/
45 MINUT Q.Q
Ravík touhle dobou buď snídá, a nebo balí ^.^/

Přijde mi zvláštní, že pohledy chodí každému v jiný den... Možná otci ještě ten pohled nepřišel... pche... Nevadí o.o/

A mamka se ještě dokáže zeptat, jestli nechci snídat... :DD Really? Really? O.O

Chci špagety \o.o/ Spaghetti carbonala \o.o/ Jea :D

Já si chci lehnout a zaspat zubaře~ A pak bych mohla spát klidně celej den o.o S pocitem, já spím, Ravík pracuje \o.o/

Za deset minut vyjíždíme...
Myslím, že budu sledovat Snídani s Novou \o.o/ Baví se o dovolené... a přešli na to, že jsou opálení... Já nejsem opálená... Nebo by mě zajímalo, jak se zbavit těch minimálních tmavých zbarvení \o.o/

Sakra, přišla mi smska, předupomínka do knihovny \o.o/

"Zábal na vlasy, přikrýt si je horkým ručníkem..." TwT Dám si vanu \o.o/ Když přežiju...

So. Pa~ o.o

PS: V poslední době jsem se s těma mávajícíma smajlíkama dost... Eto... Používám je tak často, až to není zdravé :D (And, už je 8:25 :D)

2 komentáře:

  1. Kumiii :'D Zubaři jsou peklo, dneska jsem byla :D btw, Ravík v 8 ještě spal..nebo se pokoušel vyhrabat se z postele :D :3

    OdpovědětVymazat
  2. \Q_Q/
    Všichni teď chodíme k zubařovi Q_Q
    Strašný o.o

    OdpovědětVymazat