pondělí 12. srpna 2013

Miluju zubaře \o.o/ Fuck them \o.o/

http://24.media.tumblr.com/1e9db516e7c06598474213f31c84b067/tumblr_mppiguyNhm1ssw89to1_500.gif 
To byl den tohleto...
Na hovno. :D
Bolí mě zub, se kterým nic nemám... Proč ne. Ostatní jsou v cajku... Jasně... Zubař mi do toho jednoho drbne "Šak ono ji to začne bolet, a pak bude chtít přijít" "To se nestane" ... Hajzl věděl, že to rozbolí když to probudí k životu \o.o/
A to jsem měla svoje zuby ráda, že jsou v cajku, krom toho, kdy jsem byla malá... vždycky byly...
Tak už jsme to zkoumali, mohlo se jet na operace do Olomouce, třeba...
Nakonec to dopadlo tak, že jsem řekla "Chci ty oblbující prášky, nějakých tím polo-uspávacím sprejem zamrznout hubu, pak může píchnout injekci a pak si může vrtat do aleluja" A žádná narkóza nebude. Chjo.
Prý si ale ani po těch prášcích nebudu nic pamatovat. A můj, ani mamky mobil nemá kvalitní foťák - natož kameru... Chce to se zeptat, jestli si to budu moct nahrát... Když se můžou nahrávat porody, poč bych nemohla mít nahranou návštěvu u zubaře? (Navíc porod by si člověk pamatoval, na ten by ani nezapomněl >< :DD)

Za poslední týden jsem musela vybrečet celý slzný kanálky, neboť to je hrůza prostě \o.o/ (je pravděpodobnější, že by mi spíš vyschly na těch horských dráhách ve Walibi :'D trololo \o.o/)

Mamka se o tom bavila s psychologem... Ten řekl, že si mám nechat píchnout tu injekci a basta... A že narkóza může ničit nějaký orgán. So.
Je to jednou (pokud bych se nestihla probudit >.> :D)...
Někde se psalo, někdo říkal... že antikoncepce je taky pěkný svinstvo.. a ženský to berou skoro furt \o.o/
Kuma si chce užít jeden den na sále, být total mimo... a všichni jí to zakážou \o.o/ :D Tohle není fér... :D

Potřebuju chloroform~ ...
Vlastně zkolabovat umím i sama... Nepít celej den, spát celej den, pak rychle stoupnout a bum \o.o/ Jenom nesmí být v mé blízkosti něco, co bych mohla rozbít... Dveře... a nebo skleněné dveře - tehdá jsem se ale zachytila o křeslo, takže jsem nespadla úplně... Jeáá \o.o/

A... už nemám chuť na špagety carbonara... Chci pizzu~

Žádné komentáře:

Okomentovat