sobota 21. června 2014

Well... Yeeey.

Gimme his glasses TqTSo! Zlepšila jsem si pár známek xD Nevěřím tomu, JAK? :DD Nepropadám, není to tak hrozné... průměr bude strašnej...
Jak říkám. Příští rok to bude lepší... Leda by se to zase chystalo posrat. Prosím, už ne... Thanks.

Co dál \o.o/
Dosledovala jsem pár anime... pár znamená tři xD Na mě moc dobrej počet... a jedno mám rozkoukaný.... so uvidíme, uvidíme...
Sleduju doktora... zajímavej seriál, trochu nudnej, některé díly jsou na mě moc...
Je to fajn. Sem tam nějakej díl nejde... sem tam je tam moc Daleků... -.- Vážně... Vypadají hrozně -.- bolí mě z nich hlava >< a nelíbí se mi ten styl, že jsou všemocní, ale přijde jeden blbej doktor a yeeey, papa. Dalekové mizejí ze scény \o.o/

A co ještě...
E-B flákám :D Nedělám eseje... xD Nevím čím to je xD Asi tím, že jsem si vzala předměty ne kvůli sobě ale kvůli koleji... Začala jsem soupeřit a přestalo mě to bavit :/ Moje chyba ^^
To mi připomíná... Furt jsem neposlala ten test z Bylinek... SHIT.

42!

Co jsem to ještě chtěla o.o Asi nic :D O něčem si ještě povídat, například o tom, ja se těšímna prázdniny o.o jo, to bych mohla :D
Chorvatsko, volejbal, jídlo, žádný počítač Q__Q Jsem zvědav, jak to přežiju...
Ofc si musím najít čas i na ocka, šak už jsme domluvení - umriem \o.o/ Ale docela se těším... teda až na jednu věc, která už nikdy nebude normální, nevím proč :D A naštěstí to není moje chyba :3
Potom... Výlet po Čechách o.O To taky nevím jak dám... ale nevadí :D A pak KumiNomi akce \TwT/
... A potom škola o.O :D ... a ale mezitím ještě budu u dědy a budu doufat, že budu mít hodně peněz na to, abych si mola kupovat Bubble tea :D Hypoteticky budu mít bubble tea jen jednou, mám obavy, že to nebude stát za to... ale tak uvidíme... Já se v Olmiku nevyznám, že... budu se muset naučit... těmi autobusy co tam maj o_O to bude krutýýýýý :D
A potom zse volejbaaaaal <3 Yeeeey \o.o/

Papa~

Žádné komentáře:

Okomentovat