pondělí 23. června 2014

PLAKÁT!!!

Keep calm and snap your fingers! YEEY!
Prý jsem anděl, bůh a čaroděj. A ještě k tomu úžasná!!!
:')
Jsem prostě nejlepší, yeeey (ale moje vlasy teď vypadaj strašně T.T)
Dělala jsem plakát~ Po dlouhé době, v ZUŠce po mně chvilku nic nechtěli... a... No... Bála jsem se grafičit o.o :D Moje ego normálně na chvilku kleslo, ale čím víc jsem se blížila do konce... tím více zase rostlo :')

So... Něco na poslech :)

Když jsem začala, bylo to cajk...
Pak jsem se snažila umístit fotky... Zvolila jsem špatnej styl... a šlo to se mnou z kopce...
Tohle přece nemůžu zvládnou, vždyť to vypadá strašně... Okamžite... Exterminate >w<
Tak jsem posečkala asi pět minut a řekla si, že takhle to nepude... A místo řešení obrázků jsem se jala vyřešit text... :D Pohodička..

Skoro bych měla hotovo... Tak jsem začala kontrolovat... Ještě i zprávu na fb... A \o.o/
Jo, přesně... (jen jsem si zadala wtf gif a třetí pict s doktorem.. tak jsem si řekla "why not" a že hodím toto :DD)

Zapomněla jsem tam něco připsat!!! \o.o/ Konec svět -_- Vždyť mi to nebude vycházet \o.o/

... Vlastně to bylo v cajku.

Pro mě je to vážně dobré... V ZUŠce netvořím taková díla :D

Spokojenost asi na 98% :D






A teď už jen stačí zajít do zušky, přezít tam tu poslední hodinu... a ve středu tam jít znova, abych si vyzvedla sladkou odměnu TqT Yeeey~

Tímhle článkem jsem zase o krok blíže k něčemu velkýmu \o.o/ (a přitom vůbec >w>)... Škoda, ale o něčem ty články být musí... ^^
Stejně... Ty gifky se nejlépe vkládají tu :< But... Chjo. Co nadělám...

Žádné komentáře:

Okomentovat