pátek 27. června 2014

Stý článek

Yey. Tak jsem se k tomu dopracovala...
Vysvědčení už mám u sebe, jsem spokojená, dopadlo asi tak, jak jsem očekávala :D Žádnej Troll, pohodička.
OuO dneska byl fajn den. xD Zase jsem se oblíkla jinak, než normálně, bylo to awesome~ :D Moje ego se zněkolikanásobilo... A mít i novou barvu na hlavě... Tak bych asi bouchla... :D
Mmm...
Yey.


Nemám pořádnou fotku mého outfitu :< Žial se mi z toho čekání na vízo v ZUŠce udělalo asi špatně :D A pak to slunko se svítilo x_x Takže jsem dolezla dom a dala si vanu a... nevím, jestli se ještě obleču - možná :3

Well... Konec kecání o vízu a dáme se k blogu... Je to důležité!

Je zvláštní, že mi to vyšlo zrovna na dnešek, nečekala jsem, že to ještě zvládnu, ale budiž... Stěhuju se zpátky na stránky blogu... o.o Akorát na ten blog nevím heslo, takže hupsí. Adresa bude zatím furt k nedostání :D Nic tam není, jen awesome design (co je tam za design vlastně? :D)... Áha! :D Jo... celkem ujde ><' :D


Mmm... U Doctora jsem na konci čtvrté série... Nechci se na to dívat, protože se bude regenerovat a já nechci, aby tam nebyl Q_Q Ne, ne, ne... :D Ale asi to přežiju, protože dokud neuvidím 12. doktora, bude to cajk... Fakt nechápu... proč tam jako 12. doktora dali zrovna toho herce, co tam dali? :D Petera C... :D (nevím jméno, ale mám ho tu furt otevřené, ale moje záložky jsou poněkud tenké XD)

So... Teoreticky se na Bloggera někdy vrátím, líbí se mi totiž tenhle štýl... :D Demo... Who knows... :D

pápá~


PS (edit): Ještě na konec roku... můj EB výkon, který je mizivý... Mám takový pocit, že DČAK jsem zase nezvládla xD


 OMG!!! :D Vidím to! :D Mám 50 tisíc galeonů Q.Q' YEEEEY. *jde do banky :D*

PS2 (edit2, ve dvě hoďky): Zabudla som sem hodit jednu... úpravičku... Zkoušela jsem to najít na netu, ale marně... ^^ Tak jsem to zkusila sama :3

Žádné komentáře:

Okomentovat