středa 25. září 2013

Úplně normální problém -.-

Nuže... :D
Nebudu tady psát něco o tom, jak jsem strašně naštvaná na svoji třídu, že zase posrali co se dalo... Doufám, že oni ví, že by tohle dělat neměli a tak...
Jsme prostě třída plná debilů... :D
... Mamka mi řekla, že bude ráda, když na vízo udržím klidně tu čtyřku z chemie, hlavně, že jí nepřijde žádný dopis. :D Super. :D
Co dál \o.o/

Eeeeej, dlouho jsme se neviděly, že? :D Týden už to bude o.o Už týden je ti sedmnáct ^^/ :3

Vlastně... bych si měla na tu naši třídu postěžovat, protože jinak nemám o čem psát :DD ... Momentálně čekám na Zákon a pořádek... je moje milovaná reklamní pauza... :D
Odpoledne... Ano, spala jsem :D Využila jsem, že se nejde do zušky a prostě spala... a spalo se dobře :D Super sen... sny... Awesome \o.o/

Tak tedy...
Samozřejmě, rozdaly se testy, ve kterém byly otázky jak na a,b,c,d, tak s normálními odpověďmi... Samozřejmě se hádali, kdesi cosi... Učitelka řekla, že už to dávno máme umět, že jsme to už brali... Bože... Já s ní souhlasím... a pak ještě dalších pár lidí... a nevím, jestli ti další si to tedy taky uvědomují, ale prostě pořád budou remcat! Půl hodina v... někde jenom kvůli debilně napsanému psacímu áčku.... Co, já dostala trojku, jsem spokojená... Mamka taky byla spokojená :D
"Dostali jsme testy z bioly..." "Co máš?" "Co myslíš?" "Trojku?" "Jo..." "Dobře... To je dobrý." A řekla to takovým tónem, že prostě bylo vidět, že je ráda, že jsem to zvládla :DD
A to i já se teda s učitelkou, když už jsme byli v ráži, musela jít "hádat"... měla jsem velice stručně vysvětlený jeden pojem, a tak mi ho neuznala... Nasrat...
Jako, když kvůli nám brečí učitelka, že už nás příští rok mít nebude, dobře, to je v pohodě... Ale když se prostě... "zhroutí" kvůli tomu hádání, to je už moc... Jsem zvědavá, jestli se to dostane k třídní a bude o tom s námi mluvit... Pokud to zítra děcka samy neřeknou...

A tak jsem tedy, při hádce, začala mluvit na K. a říkala jí svoje důvody, proč neučit...
  • Nechci učit prvňáky malé děti protože je zkrátka nemusím... Nemohla bych učit hloupí děti, co nic neumí, neměla bych na to nervy...
  • Nechci učit ani druhý stupeň, protože v dnešní době si právě tihle smradi dovolují, řvou... je to prostě typ lidí, které nemám ráda. Zase.
  • A u středoškoláků se zkrátka bojím toho, že bych nemusela mít respekt... Mohla mluvit špatně, neuměla bych zaujmout jejich pozornost... To by byl konec...Pak by se mohlo stát, že by nějaká studentka úplně v klidu usne při hodině... (hehe... ne, vůbec jsem dneska neusla v češtině >.> jenom na chvilililinku,  podstatě jsem jen měla zavřené oči, nevnímala kazeťák a totálně jsem vypla...)
Moc se těším, až začnu chodit na volej na základku, to bude straená prča... Budu tam nejstarší a budu to těm děckám kazit... Jasně, proč ne :DDD

2 komentáře:

  1. Týden je dlouho :/ Ale zítra, zítra :33 Těším se na tebe :))

    A vaše třída..je prostě vaše třída..můžeš mi to zítra všechno povykládat ;D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tuším, že jsem ti to povykládala i přesto, že jsem ten koment neviděla \o.o/
      Damn \o.o/
      Týden je moooc dlouho~ :(

      Vymazat