pondělí 2. září 2013

Hurá zpátky do školy :D

So... :D
První den...
Ale jo, bylo to super. Jak jinak. :D Už se známe... je to v pohodě...
Propadlík se mezi nás taky brzo dostane, určitě... :D A kdyby ne... Nevadí...



Nyu nyu... :D
Najednou má Kuma furt dobrou náladu... Pokud si něco nevybaví a pak z toho má trauma na minutu a pak je zase v pohodě... :D Jaaj. :D

A za chvilku do zuškyy... Doufám, že výtvarka bude v pondělí a ve středu... Abych to stíhala v pohodě... Hlavně ta, kterou budu platit, aby byla v dobrý čas... V úterý a v pátek mám volejbal :3

... Mátina mě bude usilovně přemlouvat, ať chodím do těch \o.o/ tanečních.... -.- God!
Mít tak v rodině nějakého chudáka, který by dal dobrovolně přes 1200,- a ještě ke všemu by se mnou, s naprostým ignorantem co se společenského chování týče....... dobrovolně tančit. Oh \o.o/ Nejsem na tom, co se společenského chování týká, špatně. Přeháním. Samozřejmě. Já se umím chovat. Když chci, nebo když se to vyžaduje... Obvykle se chovám dobře... Jen doma se chovám... domácky. :D Si taky tady můžu dovolit, že...

Dneska jsem "uklízela"... hledala jsem samolepku na omluvný list... a našla jsem cédéčko na EverStep... no... Tak jsem si to zapla... a myslím, že mi ta podložka už neslouží dobře, jak byla snad rok přehnutá... tak se v ní něco pokazilo... a nebo prostě skáču špatně, co já vím... Nebere to ty dvojskoky... :D

Btw. Mám úplně awesome rozvrh OuO :D Jep jep... :D Není nad domácí výrobu... Byla bych udělala ještě nějaké "zveřejnitelné" :D ale... nebyl čas... ale hlavně nebyl nápad.. a já nějak nemám cit pro to, to dobře uskládat a tak... Tak jsem se spokojila s tím jedním :3

Um. Co bych ještě řekla. :D

Těším se na voleeeej \o.o/ Anoooo :D :D :D Nejlíp, kdyby byl už zítra, ale to asi nebude... :D Ale proč by nemohl být, když už máme devět hodin, že... >.> a.w.e.s.o.m.e.

Mohla bych se zase převlíct... :D Že jsem se vůbec převlíkala, když jsem došla dom... :D
Jelikož se nudím... nemám co na práci... jdu si nachystat tašku na zítra... (chce to koupit věci do pouzdra :DD jinak nic chystat nemusím >_<)

Žádné komentáře:

Okomentovat