středa 18. září 2013

E-Bčka a jiné o.o

Nom...
Miluju nachlazení... Jak moc ._. Takhle hrozně jsem na tom dlouho nebyla O.O A nebo si to neuvědomuju... Každopádně, co vím, snad celou moji éru na gymplu jsem kvůli nějaké vážné nemoci chyběla možná tak jednou, jestli si dobře vzpomínám... :D Obvykle chybím tak jeden, možná dva dny - to když mi je třeba ve čtvrtek zle... tak vpátek do školy nemusím, když to ukecám :D
Jinak chybím vždy jen pár hodin, třeba dvě nebo tři... ^^
Jsem dost vzorná... :D A teď, místo toho, abych doma ležela v postýlce (btw nám ode dneška konečně topí QwQ), chodím do školy a učím se na testy -_- Jooo, supeeer \o.o/
Jsem si myslela, že první důvod, proč budu chybět, bude zubař. Ale maminka mě furt neobjednala... >< Stejně je nejlepší její věta "To záleži na zubaři, jestli bude mít čas." A už to jsou snad i dva týdny, co k němu můžu jít.. a ona to nedomluvila - a až to bude chtít domluvit, tak bude mít plno, jojo, známe. :D

Nuže. :D
V klidu tady můžu vypsat moje důvody nepřítomnosti tenhle rok :D
1. Zubař
2. Focení na vánoční fotku :D
3. Škola v přírodě s mamkou

To je asi vše o.O Moc málo... :D Ještě bych mohla jet se základkou do Vídně, ale jelikož se mi tam vůbec nechce - moc utrácení, moc cizích lidí, tak na to kašlu. Ale jet do Vídně s rodinkou na dovolenku, to je něco jiného... :D

Drahé kameny se tenhle rok nakonec nekonají... Smajli nám zrušila hodinu, protože nás bylo málo. Chjo.

----
Ten pocit, když dneska není žádná hodina :3 Dneska se mi bude spát dobře :'3

Edit: Smazala jsem rozvrh a nahrazuji ho novým :D Vybrala jsem si ještě Bílou magii... O:)
Kdybych nebyla srab... a líná, asi bych se pokusila dostat se na Alchymii, ale tam to bude těžký, určitě o.O A ještě na Bylinkářství bych mohla jít. Ale já chci mít volýn čas. Nejsem na tom až tak hrozně (jako někdo, někteří), abych musela na E-B sedět nonstop. Navíc u většiny hodin se dá stíhat učit i do školy :3

Žádné komentáře:

Okomentovat